Як відомо, 27 листопада коли в Україні та в усьому світі вшановують жертв Голодомору. Саме в цей день популярний український блогер Олександр Заліско влаштував так звану “голодну тусу блогерів”. Вечірка була приурочена до Дня народження блогера. Багато українців обурилися проведенню такої вечірки адже там були присутні відверті конкурси, еротичні танці від шоу-балету, а численні гості виголошували тости імениннику, стоячи на столах.
Сьогодні відомі бренди, які співпрацювали з блогерами відреагували на неприпустимі дії учасників цієї “тусовки”. Багато цих з відомих компанії зазначили, що більше не співпрацюватимуть з цими блогерами. Серед компанії, які відреагували на це дійство: Нова пошта, Andreas Moskin, Фокстрот, ROZETKA, LOVARE, METRO та інші.
Згодом блогер Олександр Заліско опублікував сторіс у своєму Instagram в якому зазначив, що мав розмову з поліцією щодо цієї події, а також що він вибачається перед людьми чиї почуття він зачепив.
Вечірка відбувалася у “червоній зоні”
Зазначимо, що на цю подію у своєму фейсбуці уже відреагувала Анна Герич, головна спеціалістка з охорони культурної спадщини Львівської облради.
На її думку, популярні блогери повинні відповідальніше поводитись у соцмережах, бо “з їхніх думок народжуються тренди”, молодь вірить у їхні поради та висновки.
“От чим відрізняються ті наші сусіди з-за поребрика, що заперечують Голодомор, і ті, що глумляться над пам’яттю своїх предків, мільйонів дітей померлих від голоду?” – запитує Герич.
У чиновниці також є питання до поліції, яка не завадила вечірці відбутися у Львові, який досі належить до”червоної зони“, а тому проводити масштабні події там заборонено.
“(Поліція – Ред.)і далі не бачитиме? До тих, хто здав Будинок вчених, а завтра скаже, що “ну, ми ж не перевіряємо, що там будуть робити”, – написала Герич.
Після вечірки, у понеділок 29 листопада з’явилось повідомлення, що через порушення правил карантину Будинок вчених тимчасово закрили.
Однак журналіст Олександр Рудоманов вважає, що блогери “розуміють лише мотивацію грошей, а не слів”. “Немає контрактів на рекламу – немає грошей“, – додав він у своєму фейсбуці, чим започаткував новий флешмоб.